Coffees from Peru, is het beste van Peru in een kopje. Genesteld in de valleien en bergen van Peru zijn enkele van de beste koffiebonen ter wereld te vinden. De vele smaken die deze bonen opleveren maken van elk kopje koffie een onvergetelijke ervaring. Bovenop de uitzonderlijke smaak en het ongeëvenaarde aroma, kan het drinken van koffie helpen bij het verbeteren van het geheugen en de aandachtsspanne, het vertragen van veroudering en het voorkomen van ziekten zoals diabetes, Parkinson en Alzheimer. Drie tot vijf kopjes per dag verhogen ook de levensverwachting. Een uitstekend uitgangspunt voor dit merk uit Peru.
Coffees uit Peru presenteerden hun nieuwe koffiemerk op de World of Coffee-beurs in Amsterdam (21-23 mei 2018 - RAI Amsterdam). Check-in PR ondersteunde PROMPERÚ bij het opzetten van meetings met Nederlandse en Belgische media tijdens dit grote evenement en het versturen van mediaberichten over de aanwezigheid van PROMPERÚ op de beurs en het nieuwe koffiemerk. Verder waren we betrokken bij de sociale media-activiteiten voor, tijdens en na de beursdagen. Het gehele evenement is vastgelegd door een video- en fotograaf, met presentatie van Eline van Nunen en Eline Heeres. Naast activiteiten voor de beurs hebben we Belgische en Duitse deelname verzorgd voor een mediareis naar Peru.
Bereik: tenminste 487.630
Media waarde: tenminste € 19.540
Verzonden nieuwsbrieven: 2
Gepubliceerde online artikelen: 14
Social media exposure: 35, inclusief Insta Stories